1. Ronald 868 punten

Dit keer een heel andere ervaring…

Met een grote groep wezen eten. Bediening aan tafel was attent en oplettend.

De koks daarentegen niet… Druk met elkaar praten, in plaats van op het eten te letten. 1× een compleet verbrande biefstuk van de grill, en even later nog eens een compleet uitgedroogde zalmfilet…

Ik was heel wat beter gewend!

Wok was overigens goed. Rest van de gerechten ook.

5,5

Vorige recensies van Ronald

• Ronald

Heerlijk gegeten. Ruim buffet, met heel veel keuze. Niet alleen de Chinees/Japanse keuken, maar ook Hollandse kost is goed vertegenwoordigd. Toch wel handig, als je een keer wilt wokken/grillen en er is iemand mee, die liever geen Chinees eet... We waren op een doordeweekse avond, en toen was het rustig.

We hadden gemeld, dat we met twee kinderen kwamen, en kregen een zitplaats vlakbij de speelhoek. Wel handig, zodat we de kids mooi in de gaten konden houden!

Zaak is groot, heel groot. Een immens grote ruimte, die eigenlijk in grote lijnen in twee/drie vakken is verdeeld. Niet echt 'knusse' hoekjes ofzo. Wel mooi aangekleed, met mooie verlichting.

Eten werd vlot en goed bereid. Tafels werden ook vlot weer afgeruimd, personeel was alert, en vlot.

Binnenkort maar weer een keer