Per 01-06-2019 gesloten

1. anne 22 punten

Glutenvrij is hier een optie. Als leek een broodje besteld, gevraagd hoe groot het broodje was en dit bleken 2 kleine broodjes te zijn, samen ong. 1 Pistolet. Bestelling gedaan; broodje met beleg, denkend dat ik dan 4 kleine broodjes zou hebben. Beleg was geen probleem.Bestelling was klaar, bij het ophalen werd vermeld dat ze niet zeker wisten of het beleg glutenvrij zou zijn maar de broodjes zeker wel. Aangegeven dat ik bij bestellen vroeg of het beleg kon en dit bleek geen probleem te zijn. Nu is het bereid en word het op eigen verantwoording gegooid. Nou zo gelaten aangegeven dat ik het ga proberen omdat nu toch al belegd was. Eenmaal in de auto had ik 2 kleine broodjes met beleg, waar ik de volle prijs voor betaald heb! Niet verzadigd wel veel geld kwijt, ik had de helft van wat mijn man had en voel me belazerd. Eerste en laatste keer broodje kok! Bah wat een aanfluiting, ken je vak!

1,8

1. Beste Anne,
    Ik den dat er wat mis is gegaan in de communicatie. Wij hebben sinds kort glutenvrije broodjes op de kaart staan.
    Wij bieden twee glutenvrije broodjes aan bestaande brie en carpaccio.
    Je mag uiteraard zelf beleg kiezen, maar bij de brie en carpaccio bieden wij de zekerheid dat het glutenvrij is. Wat vervelend dat je een vervelende ervaring hebt gehad en we hopen dat je de volgende keer wel tevreden bent.
    Groetjes,
    Astrid

2. Ik vraag me dan wel af waarom dit niet vermeld word voordat de broodjes bereid worden en en noet daarna wanneer ook alles al betaald is. Een miscommunicatie kan natuurlijk maar ik ben wel benieuwd hoe het kan dat ik maat de helft krijg in vergelijking met een regulier broodje en wel de volle pond betalen mag?

3. Hi Anne,

Precies, dat is de miscommunicatie geweest.
    Ik ga het met het team bespreken. Zou ik je naam op het bord schrijven?
    Dan heb je nog twee glutenvrije broodjes tegoed. Dit is standaard met brie of carpaccio.

Ik hoor het graag!

Groetjes, Astrid