in Eelde

Pizzaria | Eetcafé

1. Gisteren gegeten met 6 personen bij de rode kater Eelde, voorgerecht slecht opgediend, bruccetta volop met tomaten overheen gedaan. Champignons hetzelfde met heel veel kaas er overheen. Personeel geen vakkennis, na 1,5 uur ga je weer vragen of het eten nog gemaakt moet worden, na 5 min stonden ze met de borden bij je tafel, terwijl andere mensen later kwamen en hun eten al kregen. Wat slechte bediening in de keuken en het eten was slecht. Pizzadeeg was niet goed doorgebakken maar wit. Ossehaas was lauw kreeg je het terug en het was heet de ossehaas en waarschijnlijk in de magnetron warm gemaakt. Dat wil je ook niet weer zeggen. Pasta was ook lauw, maar werd met de arme spekjes warm gehouden. Slecht opgediend! Geen gevoel hoe je een bord moet mooi opmaken voor de klant. Personeel heeft echter geen vakkennis. Warme Groentes werden vergeten bij de gerechten, alleen rabarber en sla. Geen warme groenten. Wij kregen ook geen warme groenten bij de mixgrill van de anderen, sla of rabarber. Echt slecht! Wij hebben geen nagerecht meer genomen, vonden het wel genoeg zo. Nooit meer daar eten. Voor een dorp erg slechttttt.