1. Chris 823 punten

Leuk restaurant met rare/nare trekjes. De plek aan het Plein 44 in Nijmegen is uiteraard geweldig goed, fijn terras met uitzicht over het plein. En het eten is zowaar gewoon goed te noemen, wij hebben hier allebei een pizza gegeten en kan niet anders zeggen dan dat die heerlijk was, ook mijn tafelgenoot heeft de pizza met smaak weggewerkt.

Helaas werd de kwaliteit van het eten teniet gedaan door de slechte service en de negatieve invloed die de manager heeft op de sfeer en de service. De gestreste man loopt als een kip zonder kop door het restaurant, spreek constant het jonge personeel aan en het smerigste vond ik wel dat hij daarbij steeds fysiek contact maakte met de vrouwelijke serveersters, hand op de schouder, hand op de rug, en ik kon duidelijk merken dat de jonge meisjes dat niet op prijs stelden… wat een vies mannetje.

Verder viel me op dat hij heel erg druk is met zaken die totaal niet van belang zijn, zoals het verschuiven van de stoel van mijn nog niet gearriveerde tafelgenoot zodat hij sneller om de tafel kon lopen en het sowieso het onnodige heen en weer lopen zonder dat daar aanleiding voor is.

Heel erg jammer dat die geflipte manager de sfeer van een overigens leuk restaurant op zo'n mooie locatie zo kan verzieken. Vandaar mijn lage score voor de sfeer en service. De jonge studentes doen hun best maar dat rare gedrag van de manager heeft een negatieve invloed op de service: het gaat allemaal onnodig gehaast en opgejaagd, het personeel maakt een onzekere indruk en dat straalt ook af op ons plezier om hier rustig en ongestoord te eten.

6,1