1. High tea veel te duur. Niet vers. Bediening om te huilen. Waren ons totaal vergeten zelf maar gevraagd waar de rest bleef. Zeer ongezellig gepresenteerd. Nooit meer.

Aanvulling: Abdij heeft gereageerd op mijn commentaar met 1000× excuses. We willen het goed maken. We bieden u een diner aan. 14 Juni er gegeten na een low high tea, een super diner. Heerlijk gegeten. Bedankt, absoluut geweldig.

1. Goedemorgen Anja,

Wat vervelend dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad in ons restaurant.
    Omdat wij graag ons best doen leuke ervaringen aan te bieden, in plaats van slechte ervaringen, willen we dit toch even uitzoeken. Zoals u uw beleving heeft omschreven hoort het absoluut niet te zijn. Onze welgemeende excuses dan ook hiervoor.

Daarnaast wil ik u wel hartelijk danken dat u de moeite genomen heeft ons te voorzien van deze recensie. We gaan niet liegen, we ontvangen natuurlijk liever een 10 dan een 1! Maar dit soort recensies geven ons aan waar wij steken laten vallen, wat betekent dat we hier ontzettend van leren. Dit soort recensies brengen ons uiteindelijk dichter bij die 10 en zijn voor ons dus ook enorm van waarde. U helpt ons te groeien en ervoor te zorgen dat geen gast dezelfde nare ervaring zal beleven, want dat gunnen we natuurlijk niemand.

Zou u ons per e-mail kunnen laten weten wanneer u bij ons bent geweest? Wij gaan ondertussen nadenken over een passende oplossing!

Met vriendelijke groet,

Team Abdij de Westerburcht