1. Op internet deze mooie, sfeervolle lokatie bezocht en zijn daar gaan eten op 1 0ktober 2010. Qua sfeer klopt de site, maar helaas niet het eten. Alle gerechten, behalve de salade, waren veel te zout, dus de zoutpotjes kunnen wel van tafel. Voorgerecht en hoofdgerecht zagen er redelijk uit, maar je proefde alleen maar zout. Als nagerecht had ik creme brulee van hopjes. Het schaaltje was kokend heet, maar de brulee was steenkoud, knap staaltje vakwerk van de kok! Netjes ontvangen bij binnenkomst, maar daarna laat de bediening veel steken vallen. Zeer onprofessioneel en knullig. Zit vaak te wachten totdat er iemand langs komt. Na het dessert wilden wij nog koffie bestellen, maar na 10 minuten gaven wij het op en liepen zelf naar de kassa om de rekening te vragen. Doodzonde van zo'n mooie zaak. Een tip voor het management van Humprey's: Leid je personeel opnieuw op, zeer zeker op persoonlijk contact te maken met de klant. Laat je veel meer zien, vraag of zij nog iets wensen of willen drinken. Jullie laten heel veel omzet liggen. Op sfeer scoren jullie een dikke voldoende, maar daar blijft het helaas bij, voor de rest een dikke 4.

Willem 01-10-2010