1. Vandaag nog een keer naar Epsilon geweest. De vorige keer had ik een aantal verbeterpunten in de review gezet en tot mijn vreugde zag ik dat hier echt wat mee gedaan was. De saladebar was veel beter dan de vorige keer en ook het vlees was veel beter gekruid. Ook de bediening was erg goed. Ook een maat van mij die mee was, was erg onder de indruk van het eten. Goed bezig Epsilon! Ga zeker zo door!

Vorige recensies van Stevie

• Een aantal weken voor het eerst kennis leren maken met dit restaurant. Ik vond het persoonlijk een best goede Griek. Niet de beste, maar wel een goede. Epsilon kan in mijn optiek nog wel werken om het restaurant naar een hoger niveau te werken. Wat laten we eerlijk zijn, er zijn gewoon erg goede Grieken hier in de buurt – en daarom moet ik wel streng zijn.
    Qua bediening heb ik niks aan te merken we werden vriendelijk en tijdig geholpen. Ik kan niet spreken hoe dit is als het druk is.

Het eten was goed maar ik heb hier wel een aantal verbeterpunten voor:

• Porties mogen iets groter of prijzen lichtelijk omlaag (bij andere grieken krijg je toch wat meer in verhouding)
    • Vlees mag wat sterker gekruid worden
    • Saladebar mag wat meer salades bevatten
    • Sommige salades in de saladebar zijn vrij kaal

Omdat Epsilon pas begonnen is, is er nog genoeg ruimte voor verbetering. Tenminste als Epsilon ook wat met de feedback doet. Ik denk dat Epsilon zeker een aanwinst is voor Helmond maar er zullen nog wel wat puntjes op de I moeten worden gezet.