1. Na veel (negatieve) recensies online te hebben gelezen, was ik een beetje huiverig om hier te gaan dineren. Bij binnenkomst was ik echter al aangenaam verrast; het is wat kleinschaliger, wat ook de sfeer gezellig en huiselijk maakt. Iedere ronde kon je twee dingen van het menu kiezen en nadat het bestelbriefje werd opgehaald, hebben we maximaal 15 minuten moeten wachten voor de gerechtjes op tafel kwamen. Ook goed warm, veel keuze en erg gastvriendelijk personeel. Misschien kwam het doordat het restaurant niet helemaal vol zat, dat de doorlooptijd lekker liep. Een ander groot voordeel is dat je niet wordt weggekeken na een aantal uur, wat bij de grotere "vreetschuren" wel vaak na 2 uur al gebeurd. Totaal 7 rondes weggewerkt in een tijdsbestek van 3,5 uur. Ruim boven verwachting! Hier kom ik zeker graag terug!