Op dit adres zit nu: De Griek

1. Restaurant met een prettige sfeer, een gastvrije ontvangst en heerlijk eten. Traditioneel een lekker glaasje ouzo wordt vooraf gebracht. Dit zorgt meteen voor een warm welkom. Deze keer voor de Zorba schotel gekozen, Griekse specialiteiten van de grill, Mousaka, Souflaki-speciaal, Gyros, Varkensfilet, Gevulde Biefteki, Tzatziki. Het vlees is super mals en smaakvol. De schotel is redelijk groot, Absoluut voor herhaling vatbaar. Een toppertje in het aanbod van Griekse restaurants in de omgeving van Gouda.

Vorige recensies van Ben & Marijke

• Het eten was weer lekker zoals altijd. We komen hier met enige regelmaat. Het is één van de allerbeste Griekse restaurants die we tot nu toe hebben bezocht. Het eten is altijd smakelijk. Verder alleen maar lof. Nog bedankt voor de ouzo en dito afscheidsdrankje van het huis: Top!

• Afgelopen donderdagavond bij Grieks restaurant Zeus aan de Wijdstraat een tafeltje gereserveerd. Wederom een gezellige lekkere culinaire avond beleefd. Vanaf de ontvangst voel je je hier gast. Wij gingen deze keer voor de uitgebreide Zorba schotel, met o.a. heerlijke gevulde Bifteki, Moussaka, een rosé gegrilde Souflaki, Varkensfilet, Gyros, Tzatziki, Friet en een frisse Salade. Daarbij een karafje mooie rode huiswijn. Wat was het allemaal heerlijk.
    Onze complimenten, Ben en Marijke.

• Na lange tijd weer eens hier gegeten. De vorige eigenaar, toen nog Grieks restaurant Delphi deed het niet zo goed. Gelukkig doen de nieuwe eigenaren van restaurant Zeus het veel beter. Wat een mooi sfeervol restaurant is het geworden. Goede gezellige bediening met oog voor de klant. Wij hebben heerlijk genoten van de echt Griekse gerechten, bereid door echte Griekse koks. Dit is zoals het moet zijn. Onze complimenten. Ben & Marijke.