1. Alleen in de Filipijnen is nog betere kip van de barbecue te krijgen. In Nederland staat juffrouw tok bij ons op 1. Zo lekker met name in combinatie met een menu. Heerlijke soep. Oveheerlijke tomaat komkommer salade. Heerlijke kip piri piri. Perfecte friet en lekker ijs maken het af. De service hier is ook geweldig en een echte aanrader. De eigenaresse is een hele lieve rustige vrouw.

Vorige recensies van Herjo van Eerten

• Zo nu en dan gaan we hier uit eten. Kip piri piri en de patat en de salades zijn echt overheerlijk. De kip piri piri is op de houtskool gebakken en mede dat in combinatie met de piri piri saus en het vet van de kip krijgen ze die overheerlijke smaak. De patat is altijd perfect gebakken. Ga zo door! De bediening is altijd vriendelijk maar moet iets meer op de klant letten als ze iets extra willen bestellen.