Deze locatie dient nu als feest en eventlocatie en Smaak & Meer is tevens beschikbaar als cateraar

1. Kitty Poot

Wat een leuk restaurant, mooi met hout en staal. Bediening was snel en super aardig. Heerlijk gegeten aspergesoep vooraf was het minst lekker, proefde ik nou een pakje? De rest was erg goed, lekkere salade en heel vers, goed brood met smeerseltjes, super lekkere frietjes en hoofd maaltijd asperges waren erg goed. Ook de andere tafelgenoten waren erg tevreden. Na afloop nog een heerlijke cocktail genomen. Hier komen wij zeker terug.

1. SMAAK&MEER
    Van restaurant

Beste mevrouw Poot,

Dank u wel voor uw mooie recensie! Altijd goed te lezen. Ik wil 'natuurlijk' wel even met trots reageren op uw suggestie over de aspergesoep, die maken we natuurlijk ook zelf, zoals als al onze gerechten. Bij ons geen pakjes. Oke het brood bakken we dan niet zelf, we zijn geen ochtend mensen:-) en Jordy kan dat veel beter. Fantastisch te lezen dat u terug komt, we roeren dan weer graag in de pannen voor u!

Vriendelijke groet,

Jeroen