1. Kwaliteit van de spullen is gelijk aan alle andere subway's. Dat gaat ook niet anders natuurlijk. De kwaliteit van je broodje is sterk afhankelijk van de bediening.

Helaas is de bediening meestal niet erg handig. Als je een 'patty met pittige kaas' vraagt, wordt de patty klaargezet. Krijg je vervolgens de vraag of je kaas wilt en zo ja, wil je de pittige of de gewone.

Dat is overigens niet zo irritant als de groenten. Vraag je "alles behalve pepers", willen ze weten of ook de olijven wilt. "ja, want ik wil alles behalve pepers". Helaas toen we terug waren met de bestelling had ik geen olijven, geen zegeltjes, maar wel pepers!

Als je dit weet kun je er rekening mee houden. Langzaam praten, meekijken of het goed gaat en dan krijg je wel het broodje van de goden!

Als de eigenaar je bedient gaat het overigens supersnel en foutloos efficient. Het parkeren en pinnen is supergemakkelijk.