in Emmen

Restaurant In De Goede Luim is geopend voor lunch, en Diner

1. Ok, als je een lovende recensie schrijft moet je ook laten weten als 't tegenvalt. En dat deed 't gisteren.

Een week of twee terug zijn we hier weer eens wezen eten. Viel tegen, maar we hadden 't idee dat dat ook aan ons gelegen kon hebben. Niet zo'n zin of zo.

Dus gisteren weer geweest en weer een teleurstelling.

Vooral een carpaccio. Was erg fantasieloos. Gewoon zoals 't hoort. Dun gesneden vlees, kaas, pijnboompitten en rucola. Een dressing ontbrak. Dit kan iedereen, erg simpel.

Lamsrack met rode portsaus: Op zich was 't vlees goed bereid, maar van slechte kwaliteit. Veel vet dat niet weggesneden was. De rode portsaus was zielloos.

Net of de kok doet wat-ie moet doen, maar geen zin meer heeft er wat bijzonders van te maken.

De kip van m'n vriendin was wel lekker kwa smaak, maar veel te ver doorgebakken, dus erg droog.

De bijgeleverde frites waren wel weer lekker, maar ook op de salade ontbrak een dressing.

Al met al: een teleurstelling. Het blijft een mooie, gezellige zaak met vriendelijke bediening, al duurde het wachten op de gerechten wel erg lang en liep de temperatuur in de zaak te hoog op om lekker bij te eten. Was twee weken geleden ook al.

Jammer, na een veelbelovend begin begint men af te zakken..