Op dit adres zit nu: India Palace

1. Afgelopen zondag hebben mijn vriendinnen en ik een echte superavond bij restaurant Passie gehad! Op deze website lazen we goede recensies en aangezien we altijd in Zoetermeer afspreken (precies tussen onze woonplaatsen in) kwam dat goed uit.

Het is een superavond geworden omdat eigenlijk alle factoren super waren. Niet alleen het eten was heerlijk, ook de bediening was precies goed. Warm en vriendelijk, goede timing, gezellig praatje maar niet te opdringerig en voldoende tijd tussen de gerechten. Het restaurant is gezellig ingericht, er staan heerlijke stoelen waar je met gemak een avondje in door kunt brengen. En er is een eigen parkeerplaats. Je hebt daar echt het gevoel verwend te worden! Een amuse van het huis tussendoor en lekkere mini muffins bij de thee, het is net dat beetje extra. En ja, die overheerlijke parfait van witte chocolade was echt onvergetelijk als nagerecht!

Dit restaurant is echt een aanrader!