in Drachten

Grenzeloos genieten!

1. Vandaag voor het eerst dit nieuwe wereldrestaurant bezocht. Bij binnenkomst keurig ontvangen en omdat wij met een kind waren kregen wij een leuke tafel in een ruimte die dicht bij de speelhal is.

Wat eten betreft, er is echt een heel groot aanbod en voo iedereen wat. Van soep en vlees tot aan heerlijk pizzas en pastas👍🏻.
    Ook bij de gril staan lekker soorten vlees en vis tussen die door een kok ter plekke worden gegrild. Wat mij opviel is dat er nergens staat aangegeven wie het vlees of vis voor je pakt. Hier zijn wij wel achtergekomen nadat wij een hele chaggerijnige kok de tang uit iemand zijn handen zagen trekken. Erg associaal en zo ga je absoluut niet met je gasten om. Ik ben uiteindelijk 2 x vis gaan halen en beide keren was deze beste meneer erg chagerijnig en uitte dit naar de gasten toe(van meerdere mensen gehoord ook daar). Het kan zijn dat hij een slecht dag had oid maar alsnog sta je daar niet op zo een manier vind Ik!!!

Voor de rest, erg leuk dat er een wereldrestaurant in Drachten is en ik hoop voor Omnia een zeker succes.