1. MartinvdB

Gister met ons gezin en mijn ouders pannekoeken wezen eten na een dagje strand. Op het eerste gezicht een leuk restaurant met een teras. Na een rondje drankjes werd onze bestelling opgenomen waarbij onze middelste zoon (6) vroeg om een pannekoek met appel "en suiker" terwijl er slechts een pannekoek met appel op de kaart stond. Hier werd verder niet moeilijk over gedaan en al vlot werden de pannekoeken geserveerd. Onze zoon, die normaal dol is op pannekoeken, vond hem ditmaal niet lekker want de suiker was "heet". Na wat aandringen en zeggen dat hij niet moest zeuren bleef hij protesteren. Uiteindelijk zelf geproefd: klaar zout ipv suiker! We hebben dit direct gemeld en er kwam uiteindelijk een nieuwe pannekoek, maar geen excuses of toegeven dat men iets verkeerd heeft gedaan. Mogelijk een slecht grap van de keuken, mogelijk een stomme vergissing. Niet een restaurant waar wij nog eens zullen gaan eten in ieder geval.

3,6