Op dit adres zit nu: Ciao Italia

1. Vanavond met xijn vijfjes wezen eten. Ik kan daar kort over zijn ik vond het super slecht was zo slecht al krijg ik geld toe kom ik er niet meer. Als het al verkeerd gaat bij het bestellen van je drinken dan hou ik al mijm hart voorst voor de rest wat komen zou. Nou mijn gevoel kwam ook uit voorgerecht gaat al fout. Dan naar het hoofdgerecht varkenshaas was verbrand alleen mijn fout ik zeg er niks van fout en nog eens fout van mijn kant. De saus komt op tafel sls alles al op is en dan nog 3euro per bakje vragen schande. Een andere tafel had het zelfde probleem wat ook verbrand, maar klasse van deze mensen die er wel wat van zeggen. En dan rn dan het dessert ook dat gaat fout kort om een zaak als dit zo doorgaat niet zo lang zal bestaan.
    We hadden dit via groepon dan is het een stuk minder en dat zal niet mogen. Ik moet een ster geven maar sorry een halve ster is al teveel.

1,5