in Hardenberg

Gewoon gezellig uit doe je Bij Ons

1. WIETS 10 punten

Malheureusement nous n'avons pas pu manger car le serveur nous a dit que la cuisine fermait. C'est étrange car la table derrière nous qui sont arrivés après nous ont pu commandé.
    La seule différence est qu'ils parlaient néerlandais et pas nous!!!
    Très décevant et pas du tout commercial!!

Vrije vertaling door Eet.nu
    Helaas hebben we niet kunnen eten omdat de ober ons vertelde dat de keuken sloot. Dit is vreemd omdat de tafel achter ons, die na ons toe kwam, wel heeft kunnen bestellen.
    Het enige verschil is dat zij Nederlands spraken en wij niet!!!
    Zeer teleurstellend en helemaal niet commercieel!!

1. Andries
    Van restaurant

Hallo Wiets,
    Je kunt bij ons onbeperkt tapas eten. En hiervoor kun je tot 20.30 uur voor binnen komen. Als jullie dan pas rond 20.50 uur binnen komen om nog gebruik te maken van onze keuken. Is dat logisch dat we nee moeten verkopen.
    De mensen wat wel op tijd binnen waren kunnen natuurlijk gewoon wel diverse rondes tapas bestellen. Volgende x misschien eerst ff navragen voordat je zo wat plaatst. Wij wensen jullie een goed weekend en mochten jullie nog een x van onze tapas genieten kom dan op tijd.
    Team Bij Ons