1. Vóór het eten even naar het toilet, waar een van de personeelsleden net klaar was met zijn/haar bezigheden bij het toilet. Na een schichtige blik op mij, verdween hij/zij zonder een woord te verspillen en zonder handen wassen zo snel mogelijk en schoot de keuken in. Ik wou na terugkomst aan onze tafel wegens lichte walging van dit onhygiënische vertoon het bestelde afgelasten en verdwijnen, maar dat mocht niet van mijn vrouw die dat "zielig vond".
    De pannenkoeken lieten erg lang op zich wachten, maar waren lekker. Mijn bord was gloeiend heet, en daar werd keurig voor gewaarschuwd. Ik hoop dat de meeste eventuele bacteriën die 180 graden C. niet overleven. Maar ondanks de prettige bediening, geen volgende keer voor mij.

Naschrift Piggelmee: Deze encounter in het toilet van De Appelsche Hof vond plaats zondag 21 mei 2018, ca. 17.30 uur.

1. Dag Hanneke,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd omtrent jouw vraag tot verwijdering.

Met vriendelijke groet,
    An