1. Omdat we hier al lang niet meer geweest waren en omdat het altijd een van de beste restaurants van de omgeving was, wilden we hier weer terug. Helaas viel het erg tegen, met name de bediening. Het duurde allemaal erg lang, de bierglazen die bij aperitief waren gebruikt stonden er bij hoofdgerecht nog, zo ook de witte wijnglazen. De inhoud van de wijnglazen was onderling een groot verschil. Omdat ze met vaste menu’s werken vroegen ze ons wat we niet lekker vonden en we gaven aan absoluut geen vet vlees wilden. Helaas hebben we een bord vet vlees mee teruggegeven. Van tevoren hadden ze ook met alternatief kunnen komen. Zoals we gewend van ze zijn, zagen de borden er uit als schilderijtjes en het eten was, buiten het vette vlees, erg smakelijk. We hopen dat dit eigenlijk zo’n goed restaurant iets met bovenstaande info kan doen.