Op dit adres zit nu: Le Bon

1. Afgelopen weekend hadden wij iets te vieren en gingen we naar Australian Dining & Wining.

Bij binnenkomst zag het er erg gezellig uit en hing er een ontspannen sfeer.

Het voorgerecht was lekker, maar niet bijzonder.

De tijd tussen de gerechten was veel te lang. Toen ik eindelijk mijn hoofdgerecht kreeg viel dit ook nog eens vies tegen. Het was hetzelfde gerecht als wat mijn partner als tussengerecht had maar met 1 stukje vis meer. (deze had een verrassingsmenu). Dus erg weinig voor een hoofdgerecht.

Toen ik de klacht meldde bij de bediening werd er gezegd dat de kok het bord verkeerd had ingeschat.

Ik heb het toch opgegeten omdat ik zo'n honger had na het lange wachten. Vis was smaakloos en de groenten te gaar en koud!

Het toetje kreeg ik van de zaak, maar dat heeft de avond niet kunnen redden. Wij komen hier nooit weer!

2,2