in Julianadorp

Gezellig uit eten in huiselijke sfeer!

1. Cor Schipper

Uitstekende service en het drie gangen menu perfect.
    Een kleine opmerking die niet negatief bedoeld is maar moet gezien worden als opbouwende kritiek en persoonlijke ervaring en smaak.
    Mijn partner had als voorgerecht de carpaccio niets op aan te merken ik zelf had de gefrituurde garnalen was als smaak niets op aan te merken echter de hoeveelheid is voor een voorgerecht te massaal de helft hiervan zou meer dan genoeg zijn voor de meeste mensen denk ik, voor mij in ieder geval wel. Ik had als hoofdgerecht asperges met kabeljauw, hier zou een tweetal asperges juist iets fijner zijn dus ipv vier liever zes maar ja dat is ook weer persoonlijk. Mijn partner had de sucade lappen die waren zo mals als boter en dus uitstekend. Het nagerecht was ook goed verzorgd en er is een goed glas wijn geschonken. Al met als een zeer geslaagd diner met voortreffelijke bediening. Als ik weer in Julianadorp op visite ben dan kom ik zeker weer langs.

MvGr

Cor Schipper