1. Afgelopen vrijdag met 5 personen in dit restaurant gaan eten omdat we een keer onbeperkt mosselen wilden eten.

3 personen gingen voor de mosselen en tot onze verbazing moesten we bij elkaar gaan zitten om uit één pan de mosselen te eten. Natuurlijk was deze snel op en bestelde we `n nieuwe pan. Ondertussen ook `n extra schaal met friet besteld want bij onze eerste bestelling kregen wij maar 1 schaal friet voor 5 personen (bij de afrekening moesten we € 5.00 extra bijbetalen). Na 15 minuten wachten kwam pan 2 en met 3 personen is dit ook snel op. Bij het vragen naar `n volgende pan gaf het personeel geen aandacht meer naar ons en moesten we zelf maar naar de balie lopen om `n extra pan te bestellen.

Ook bij het bestellen voor drinken werd er niet hard gelopen. Voor ons was dit tijdens ons weekendje Vlissingen `n deceptie. Voor `n restaurant waar het goed druk was en waar je gewoon kan roken is dit een heel slechte indruk die wij van dit restaurant over hebben gehouden.