1. Rob van der Spank

Toen mijn vrouw als tip voor moederdag dit restaurant aangaf, heb ik gelijk via deze website gereserveerd, het was voor ons de eerste keer dat we bij de nieuwe eigenaar gingen eten. De ontvangst was uiterst vriendelijk en we kregen een mooi tafeltje op hun gezellige terras. De ober gaf ons een goeie wijn suggestie (Grauburgunder), en daarna hebben wij onze keuze op het chef menu 3 gangen laten vallen. Het uitserveren was perfect op tijd en het bord zag er fantastisch uit, een tartaar van garnalen met asperges en een fijne garnering, mooie smaken die geweldig op elkaar afgestemd waren en die ons erg blij maakte en nieuwsgierig naar het volgende gerecht! Na een heerlijk HJ biertje was het tijd voor de stoof van lamsnek, in een woord, geweldig, lekker knapperig en een heerlijke saus, en dat allemaal in de juiste proporties. Als nagerecht kregen we heerlijk verse aardbeien met ijs en waren we blij dat we geen 4 gangen besteld hadden, alhoewel ik die zalm toch ook graag geprobeerd had, vaderdag misschien?! Kortom, heerlijk gegeten voor een heel normale prijs en mede dankzij de bediening mijn vrouw een mooie dag bezorgd. Lime, bedankt en tot snel weer, in ieder geval voor vaderdag.