1. In het verleden meerdere keren zakelijk een bezoek gebracht aan Vuur, ondanks de slechte voorgaande reviews toch de gok gewaagd.

De entourage is nog steeds top, mooie plek, mooie inrichting etc. maar....

Eenmaal aan tafel werden er 2 Kir Royals besteld, die er, eenmaal op tafel, meer als rosé uitzagen. Na een verbaasde vraag van mijn disgenote, was het antwoord: “oh, nou ja dan doe ik er nog iets bij”. Vervolgens een andere serveerster, die steeds moest vragen wie welk drankje had; prima op een terras, maar niet in een dergelijk restaurant.

Het meest kwalijk vonden we, dat we brood bestelden, en we te horen kregen dat het brood op was. Geen probleem, maar dan moet het niet zo zijn dat 5 min later een andere ober met een broodmandje de keuken uitwandelt...

Het hoofdgerecht, een burger was opzich prima, maar echt aan de rode kant, rare/medium. Best ok voor ons, ware het niet dat dit van te voren niet gevraagd is. Een stevige waarschuwing voor mensen die vlees anders prefereren lijkt me op z’n plek.

Al met al een prima avond gehad, maar dit restaurant laat absoluut veel en veel teveel steken vallen om het prijsniveau te rechtvaardigen.

Absolute afrader en komen hier voorlopig niet meer.

1,7