in Tiel

Proef het echte Italia!

1. We hadden gereserveerd voor 19.00 Uur. Komen aan om 18.50 Uur en moesten buiten wachten omdat er nog geen plek was, oke dat kan. Vervolgens tot 19.10 Uur buiten in de kou gewacht toen konden we binnen plaats nemen. Om 20.00 Uur dus 50 min later hadden we nog niets te eten, pas rond 20.10 Uur konden we eindelijk beginnen aan onze pizza! Bij het afrekenen kon de medewerker in de bediening het niet laten en gaf aan bij mijn man dat hij vond dat hij niet zo aardig had gereageerd? Pardon? Wij moeten onderhand n uur wachten op ons eten, en wij zijn niet vriendelijk? Wij vinden jullie niet klantvriendelijk! Laatste x voor ons…

1. Rossetti
    Van restaurant

Waarom verteld u niet dat u een hapje van het huis heeft gehad, nadat dat u zei dat we lang zitten te wachten, heb ik nogmaals een drankje van het huis gegeven, en 5 minuten later kwamen de pizza’s. Achteraf heb ik gekeken wanneer de bestelling was opgenomen, en hoelaat de pizza’s klaar waren. Dus jullie hebben precies 40 minuten gewacht. Voor zo’n drukke dag in een Italiaanse restaurant is dat normaal. Bij het afrekenen hebben wij nogmaals onze excuus aangeboden en hebben jullie Limoncello van het huis gehad. Jullie gaven daarna aan dat alles goed was en er niets aan de hand was. Nu zie ik dit verhaal en ik baal ervan.

Groetjes,

Rossetti