Op dit adres zit nu: Ezzo

1. Josephine

Wij maakten gebruik van een social deal voucher en dat merkten wij al bij binnenkomst. Wij werden vriendelijk ontvangen maar de goede plekken waren niet voor de social deal klanten. Toch mochten wij na een leuk praatje met de bedrijfsleider aan een normaal tafeltje plaatsnemen.
    De deal houdt in dat je voor een 3-gangen menu a la carte in plaats van Euro 23,50 Euro 13,50 betaalt. Het voorgerecht was lekker maar een heel klein portie. Het hoofdgerecht wat ik had gekozen was een sliptongetje van misschien 100 gram, 1 klein stukje broccoli, een warme tomaat en een stukje paprika en frites met mayonaise. Om mayonaise hadden wij niet gevraagd maar op de rekening vonden wij dit terug. Niet erg netjes. Het hoofdmenu was eigenlijk zonder de frites min of meer een voorgerecht. Dat is toch vreemd. Ik vroeg de bedrijfsleider of de mensen die geen social deal voucher hadden grotere porties kregen. Dat was inderdaad zo want anders was het niet rendabel en dat moesten wij begrijpen. Als ik Euro 23,50 had betaald had ik 2 stukjes vis gekregen. Dat is toch bizar. Dan moet je niet aan zo'n actie meedoen. De eigenaar is naar ons toegekomen op ons verzoek en vertelde dat iedereen dezelfde porties krijgt. Merkwaardig omdat ik aan een tafel verderop 2 stukjes vis zag liggen. De bedrijfsleider zou het niet goed aan ons verteld hebben. Duidelijker kon niet eens. Later heeft hij waarschijnlijk van de eigenaar te horen gekregen dat hij zijn verhaal moest verdraaien want wij hadden het verkeerd begrepen. Ik had nog een stukje vis kunnen bijkopen. Te bizar gewoon. Ik had geen behoefte meer aan een dessert. Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. Met veel trek en zonder fooi te geven zijn wij weg gegaan en zijn ergens anders nog wat gaan eten. Als je zulke kleine porties geserveerd krijgt omdat je een social deal voucher hebt krijg je dus in principe geen korting. Wij vonden het schandalig en komen NOOIT meer terug. Wel was het eten smakelijk!