in Arnhem

Een onderscheidende culinaire belevenis!

1. cloverfield

Afgelopen weekend geprobeerd. Gemengde gevoelens. Je kunt hier voor een nette prijs 'onbeperkt' eten. Het eten smaakt goed, de sushi is soms wat rommelig (vierkant, scheef of afgerold zeewier).

Het bleef vaag waarom we geen tuna mochten bestellen. Helaas waren er ook een aantal dingen op (wat ze pas zei toen we al besteld hadden).

Het personeel is niet service gericht en weet net zoveel van het eten als de gast: namelijk wat op de kaart staat met de toevoeging 'is lekker'. Als je martini bestelt, houd er dan rekening mee dat er gevraagd moet worden of ze dat verkopen.

Wees op je hoede: je krijgt je bestelling vaak niet of krijgt dat van een ander. Hoewel het onbeperkt is, is dat soms vervelend.

Hoewel er spotjes kapot zijn en nergens kaarsjes op tafel aangingen heb ik er toch wel prima gegeten mijn mijn vriendje. Dus ik zou zeggen: ervaar het zelf, het eten smaakt sowieso goed!