1. Ingrid

Gister met 4 personen gegeten. Wij hadden ons erg verheugd op een 4-gangen menu welke we via Social Deal gekocht hadden: Normaal kost dit 45 euro, nu voor de helft. Er werd weliswaar een beperkt menu geserveerd maar dit zag er lekker uit.
    We bestelden een fles droge witte wijn, de wijnkaart werd ons niet aangeboden en er werd ook niet gevraagd of we voorkeur hadden voor een bepaalde soort. Misschien hadden ze er maar 1, ik weet het niet, maar zeg dat dan.
    Na buiten 1 glaasje gedronken te hebben besloten we om binnen te genieten van ons menu.
    Ik vroeg om een karaf/glas/oid kraanwater voor bij de wijn. Eigenaresse merkte op dat ze dat niet hadden. Waarop mijn moeder reageerde dat het niet echt gastvrij was. De reactie van de bediening was letterlijk als volgt: 'Dat is dan uw mening, mevrouw. In Italie betaal je altijd voor water en zelf voor een tafelkleed'.
    Daar kun je het dan mee doen. Het is dat we reeds betaald hadden via Social Deal anders waren we echt ergens anders gaan eten.
    Eenmaal binnen kregen we de gerechten: risotto met tomaat, bruschetta, carpaccio. Of mijn broer brood bij zijn carpaccio wilde? Welliswaar 2 schijfjes brood.
    De aspergesoep volgde, deze was niet echt op smaak, iedereen aan tafel moest er nog peper en zout aan toevoegen. Zonde, hoeft niet nodig te zijn.
    Het hoofdgerecht was een witvis met gegrilde groente en een spaghetti. Het was dat er een pestosasus/olie bij de vis zat maar ook deze was vlakjes/flauw van smaak.
    Het toetje tiramisu was wel luchtig van smaak maar bij mijn moeder zat er een grote suikerklont in.
    Tijdens het diner hebben we de eigenaresse/gastvrouw niet meer gezien of gehoord. Dit liet zij over een aan meisje uit de bediening welke voor de eerste dag werkzaam was. Iedereen moet leren, daar hebben we alle respect voor maar als gastvouw dien je je gasten wel welkom te laten voelen.
    Voor ons dus zeker geen topper. Jammer dat je dan toch nog 150 euro kwijt bent. Wij komen hier niet meer terug.