Op dit adres zit nu: Tumi's

1. Het restaurant is erg netjes, de bediening was niet echt vriendelijk.

Wij hadden een mandje brood met kruidenboter en aioli, er zaten 2 bruine bolletjes en 2 stukken wit brood in. Dat vonden wij al saai en de kruidenboter was heel erg olie achtig en daar betaal je al 3,5 euro voor.

Als hoofdgerecht hadden wij sate gekozen, dat waren 2 spiezen.
    En daar hadden wij friet bij gekozen en je kreeg er ook sla bij. De sate was geel van de kruiden en er zat een klein beetje satesaus op. De sate proefde heel erg naar kerrie, zo erg dat wij de 2de spies hebben laten liggen, erg zonde. De satesaus was ook niet erg lekker, er zaten stukjes kruiden, in maar iedereen maakt het op z'n eigen manier. De friet was erg weinig voor 2 pers:

Toen wij zeiden dat de sate heel erg naar de kerrie proefde zei ze al dat ze heel veel gemenge reakties had gehad.

Toen wij buiten stonden kwam ze nog even snel naar buiten om te zeggen dat er geen kerrie in zat volgens de kok en dat ze hem zelf ook gingen probeeren want dat had ze nog niet gedaan. Maar hij had wel lang in een marinade gelegen.
    Daar betaal je dan 35 euro voor, ze deden er voor de rest niks aan, aan de prijs niet of een kop koffie aanbieden.

Slecht vonden wij het.

Wij gaan er nooit meer heen.