1. Op woensdag 2 mei een heerlijk aspergemenu op het terras gegeten. De enige aanmerking die ik zou kunnen hebben, is dat het bijna te veel was! Veel asperges, veel saus, veel krieltjes en ham. Maar wel erg lekker! Het voorgerecht was roerei, gerookte zalm ( had wel door elkaar gemogen), een asperge, aspergebouillon en heerlijk aangemaakte sla. Als dessert een bolletjes vanille ijs, aardbeien overgoten door een fluweelzachte sabayon. Ik vind de ambiance altijd heel erg fijn.

Vorige recensies van Nanna Bootsma

• Mijn 2 zonen en ik hebben op 25 december het kerstmenu bij Het Wapen gegeten. We werden zeer gastvrij ontvangen en het was er erg gezellig met de vele lichtjes binnen en buiten. De bediening en het tempo van serveren vonden wij perfect. Het eten was erg lekker. We vonden alleen de live muziek wel erg hard, maar in z'n totaliteit was het een zeer geslaagde avond.