1. martin

Zo 6 mei.
    Lekker weer en mooi terras en een sfeervolle ambiance. Wat kan er mis gaan?

Voor vier personen pannenkoeken en poffertjes besteld. Na twintig minuten voor drie personen uitgeserveerd; de pannenkoek voor de vierde persoon kwam ruim 5 minuten later… Twee van de pannenkoeken waren klef of zelfs ongaar van binnen, maar wel donkerbruin en hier en daar zelfs zwart aan de buitenkant. Oorzaak een te dun, waterig beslag. Weinig smaak aan de pannenkoeken.

Mijn moeder van 87 en een goede kennis van 91 wilden niet reclameren omdat ze niet van stampij houden. Ach, iedereen maakt wel een foutje, vindt m'n moeder.

Het personeel is erg jong en rommelt maar wat aan; een duidelijke sturing vanuit de leiding ontbreekt. Voorbeelden daarvan zijn het opgeven van een bestelling van het nagerecht en het uitserveren van de gerechten. Bij het afruimen van de borden gaven we bij de serveerster aan een nagerecht te willen. Iemand ander zou de bestelling opnemen; na een kwartier was er nog niemand verschenen. Zelfs mijn moeder vond dit te gortig. We zijn maar weggegaan. We hebben bij het afrekenen wel aangegeven waaraan het schortte. De reactie was pover.

Jammer, dat er op zo'n mooie plek zoveel mis kan gaan. Tevreden klanten keren terug en tippen anderen. Dit geldt helaas niet voor deze zaak.