1. Na mijn eerdere goede recensie dien ik die nu enigzins aan te passen, mijn eerdere bezoeken aan snackbar/restaurant het Koepelbos waren aan het snackbar gedeelte wat voor een snackbar weliswaar erg duur is maar wel goed. Vandaag het restaurant gedeelte eens geprobeerd en dat viel zwaar tegen. Er worden in het restaurant gewoon snacks uit de snackbar geserveerd en veel te kleine hoeveelheden en veel te duur. Ik moest onder andere voor 3 kleine bolletjes slaatje, wat een groot slaatje moest voorstellen, 4 euro betalen. Mijn dochtertje had een kale friet met 2 kroketten voor dik 8 euro met saus, wat ook nog extra moest betaald worden maar de friet was nog minder als in een bakje uit het snackbar gedeelte. Mijn vrouw had gewoon een simpele braadworst met wat kale friet en cola,1 bier en een chocomelk. Dat was schrikken bij de kassa : 30 euro!
    Bij het betalen geklaagd tegen de eigenaar, hij vertelde alleen jammer dat u niet tevreden bent, verder geen compensatie o.i.d.
    Ga er dus nu nooit meer heen!

Vorige recensies van alexander

• Zeer goede zaak, lekkere snacks en broodjes, zeer netjes en schoon verse salade, en niet zuinig met sauzen. Dus een aanrader als u in de buurt bent. Jammer genoeg geen speciale bieren, anders was het perfect.