1. De bediening had er weinig zin in wat was te merken aan een onbeschofte ober. Kunnen zij Indonesiërs in de bediening hebben voor de entourage, in dit geval waren zij alleen vergeten hoe je op een nette manier mensen moet bedienen. Een glimlach en een beetje interesse is toch wel handig als je in de bediening staat.. Nee chagrijnige obers die snel naar huis willen. Als ik de eigenaar was van dit restaurant zou ik onderstaande recensies goed onder de loep nemen. Er kan namellijk zomaar iets van waarheid in zitten.

Al om al niet echt een aanrader. De Indonesische keuken ga je hier niet terug vinden en de gezelligheid al helemaal niet. Zonde van je geld en als je toch gaat krijg je er spijt van.

Wij komen in ieder geval niet meer terug en ik zal dit restaurant zeker niet aan bevelen.

1,4