1. Marcel

Als schnitzelliefhebber dit restaurant via internet gevonden. We zijn Limburgers op vakantie in overijssel en op basis van de recensies besloten hier te eten. Eenieder die van een authentieke heerlijke Duitse schnitzel houdt zal hier moeten komen eten. Niks geen samengeperst vlees, maar het vlees wordt vers bij een Duitse slager ingekocht. Ik ben een grote eter, maar de schnitzel welke me hier gepresenteerd werd was toch net iets te veel van het goede. Op de plaat bereid met een heerlijke saus. Als ik nu dichter bij zou wonen werd ik hier zeker vaste klant. Voordeel van de grote schnitzel, was dat ik de rest heb laten inpakken op hun verzoek, om nogmaals hiervan te kunnen genieten.
    Enige kleine misser vind ik het ontbreken van passende muziek, ik had liever Duitse muziek gehoord, maar de vriendelijke bediening maakte dit ruimschoots goed.

Al met al zeker een aanrader!

1. Jacqueline
    Van restaurant

Heel hartelijk dank voor de lovende woorden en mooie recensie!! Normaliter draaien wij altijd Duitse muziek. Graag tot een volgende keer😁