1. Hebben vandaag na een dagje uit en op advies van mede camping gasten bij jullie een patatje komen eten.

We hadden er meer van verwacht.

Mijn partner houdt van grote portie ras patat ui/ mayonaise en mexicano met satesaus. Ik neem meestal gewone patat en halve portie met snack erbij.

We hadden de bestelling gedaan en wachtende zagen we aan een andere tafel dat de ras patat wel heel erg doorbakken was en aangezien mijn partner daar helemaal niet van houd, ben ik dat gaan zeggen, dat ze zijn patat echt niet zo ver door moeten bakken. Werd genoteerd........

Ja hoor, de patat was erg doorgebakken en hebben we ook nog gezegd en na enig gedebateer werd het bord toch meegenomen (ging niet echt van harte, hun vonden het wel goed gebakken en houden op dat moment geen rekening met de wens van de klant) en kregen nieuwe portie. Ook nog aan de donkere kant overigens en dezelfe mexicano met sate saus erop werd ook vrolijk weer voor geserveerd.

Dit vind ik een minpuntje en ik hoop alleen maar dat ze van kritiek kunnen leren, om dit soort negativiteit te voorkomen.

5,5