1. Vandaag (3 mei) teruggekomen uit Zweden en opweg naar huis besloten bij de Beren in Zoetermeer te eten. Van te voren in de auto bij Enschede vast telefonisch gereserveerd, niet wetende dat door een verkeersongeval de A12 richting Zoetermeer afgesloten was.
    Hoewel we flinke vertraging opliepen en er eigenlijk geen tafel meer vrij was, werd er toch geregeld dat we op de hoge krukken konden eten. Bediening was super, sociaal, vriendelijk praatje, vlot drinken en eten gekregen en ondanks dat het bere druk was werden alle zeilen bijgezet.

Op donderdag is het er onbeperkt spareribs en er werd ons zelfs spontaan gevraagd of we nog meer wilden. Heerlijk mals en lekker met diverse keuzes uit marinades.

Ook koemelk of lactose vrij ijsje voor ons kind was geen enkel probleem. De ijsbekers van de kinderen kregen ze na afloop omgespoeld schoon mee naar huis.

Toiletten mooi en schoon.
    Goeie prijs voor gezin met vijf hongerige reizigers. 3 kids 2 volwassenen, dus het bedrag naar boven afgerond. Voor de fooienpot.

Dikke pluim voor de jongens en meiden bij de Beren in Zoetermeer. Dat is lekker thuiskomen!!
    Speciale vermelding: Raymond van de bediening mag wat ons betreft topmedewerker van de maand worden!