1. René van 't Veld

Gisteren kwamen wij aan na een wandeling van ruim 20 km om te gaan zitten op het terras.
    Volgens eigenaar eerst niet open, toen gekeken op zijn horloge om te constateren dat hij wel open was. Vervolgens de mededeling dat het terras niet open was. Het was vervolgens ook niet mogelijk om alleen iets te drinken. Hier ging hij niet aan beginnen. Vervolgens het verzoek om weg te gaan van het terras want dit zou andere klanten aan trekken.
    Deze man heeft in in de beschrijving van het Groot Frieslandpad de vermelding WANDELAARS WELKOM. Een groter klantonvriendelijk welkom hebben wij nog niet gekregen.
    Overigens ging ik een uur later nog langs dit restaurant en er zat nog steeds niemand. Hoe zou dit nou komen?

1. Wat een flauwe reactie. Het eten én gastvrijheid zijn hier perfect. Bovendien dit is geen dorpscafe maar een heel goed restaurant. Dat is heel wat anders. Tip: ga naar dichtstbijzijnde MacDonals om wat te drinken of neem zelf wat mee voor onderweg.