Op dit adres zit nu: Carpe Diem

1. Marleen Theuniszen

We hebben gegeten met twee van onze vier social deals. Voor de volgende twee deals konden we op geen enkel moment meer een tafel reserveren. Dat geld hadden we net zo goed in de prullenbak kunnen gooien. De entree is net die van een veewagen....
    Het restaurant is ongezellig en de vloer was echt vies. De bediening was onpersoonlijk en niet erg vriendelijk. Het duurde erg lang voor er eten kwam, hoewel er maar drie tafels bezet waren. Wat doet die man als de zaak vol zou zitten? Ik denk dat hij niet veel aankan. Geen echte horecaman, dat merkte je meteen. De aspergesoep smaakte redelijk, maar de asperges ontbrak. De sla was niet vers, maar duidelijk uit een zak uit de supermarkt. Voor het nagerecht was er een keuze uit dame blanche of aardbeienbaverois, maar die was op...... Bij iedereen blijkbaar. Wellicht is die er nooit geweest. Nee, hier komen wij nooit meer, dat is duidelijk en reclame maak ik ook niet.

2,6