1. Onvriendelijke bediening, waarbij er discussie ontstond over de prijs voor kinderen van het onbeperkt genieten menu. Kind van tien jaar moest in eerste instantie de volle prijs betalen. Vervolgens kwam de boodschap dat het voor de helft kon maar dan moest hij wel maar echt weinig eten. Dit kan je als ouder niet van te voren inschatten. Gastvrouw bleef kijken wie wat heeft gegeten waarop op het einde de boodschap kwam dat de volle mep betaald moest worden. Een zeer onprettige ervaring en laatste keer dat we hier zijn gaan eten.

1. Ramon Mevissen
    Van restaurant

Reactie van restaurant Sol voor de lezers van deze recensie:
    Voor kinderen bestaat inderdaad de mogelijkheid om voor de helft van de prijs mee te doen met het onbeperkt tapas genieten. Ze mogen dan 1 tapas per ronde kiezen waar dat er normaal 2 zijn. Er wordt uiteraard niet aan tafel verteld dat het kind maar weinig mag eten en er wordt al zeker niet extra op de tafel gelet.
    Wel is in dit betreffende geval alsnog door Nancy een volledig menu gerekend en daar was alle reden toe. Vaste gasten van Sol en van Nancy mogen hier zelf hun conclusie uit trekken.
    De schrijfster van deze recensie kwalificeert Nancy als onvriendelijk en wenst niet meer bij ons te gast te zijn. Dat betreuren we niet bijzonder.