1. Wij zijn hier nu voor de 2e keer gaan eten. De eerste keer was het gewoon goed. De tweede keer was de kwaliteit van het eten redelijk. We hadden met 2 personen een “zuurvleesmenu” besteld. Dat kost €8,50. Nou voor dat geld mag je best wat verwachten lijkt me zo. Voor de voorzichtigheid maar 2 frikandellen speciaal er bij gepakt want de serveerster zei al dat de porties niet mega groot waren.
    Toen werden de menu’s geserveerd. 2 Pannetjes met zuurvlees (valt niks van te zeggen) en 1 kommetje met friet met een klein bakje mayo wat voor 2 personen zou moeten zijn. Meteen maar even gevraagd of dit alles was voor 2 personen want het was voor 1 persoon misschien net voldoende. “U kunt gewoon bijstellen hoor meneer”… nou doe maar dan. Nog geen 2 minuten later stond het 2e kommetje friet op tafel, zonder mayo. Oké op de mayo na, 100 punten. Maar als je dan je “menu” op hebt en denkt van “hmmm was dit nou alles? ” En de kaart nog eens gaat bekijken… Dan kom je er al snel achter dat je beter een grote friet zuurvlees had kunnen bestellen voor €4,95. Dan had je net zoveel friet gehad en was je bijna €4, - per persoon goedkoper uit geweest. Dit heb ik natuurlijk gemeld bij de vrouw die de tafel kwam afruimen, die wel netjes vroeg of het gesmaakt had, maar ze gaf een kortaf antwoord van “ik ga niet over de prijzen” en weg was ze. Ik moet wel eerlijk toegeven dat bij dit menu je gebruik mag maken van het saladebuffet, maar die kommetjes zijn dermate aan de kleine kant dat dit met 3 happen weg is en dat deze zeker niet de overige €3,55 waard zijn.
    Al met al een teleurstellende ervaring die niet netjes en proffioneel opgelost werdt.