1. Als je een liefhebber bent van verse frites ben je hier op het juiste adres!
    Zout of zoutarm geen probleem, aan de kassa kassa heb je de keuze De mogelijkheid om de frites glutenvrij te bakken en daarbij ook nog de keuze voor een glutenvrije kroket of Mexicano die zeer smaakvol zijn, is helemaal top (alhoewel ik niet weet hoe een kroket /Mexicano met gluten smaakt) bediening erg vriendelijk, ze geven je het gevoel dat je welkom bent. Minpuntje weinig zitplaatsen en voor een toiletbezoek moet je buitenom naar de naastgelegen brasserie.

Vorige recensies van Desiree

• Positieve verbetering: de vraag bij de kassa: wilt U zout op de frites? Vind ik echt top, je krijgt de keuze, wat bij vele snackbars niet het geval is.

• Voor het eerst kennis gemaakt met de vernieuwde snackbar. Wij waren aangenaam verrast! Heerlijke verse frites. De Lambieckburger is een echte aanrader en gelukkig is de pindasaus en het softijs nog steeds als van ouds.