1. Chris 823 punten

Gezellig druk op het terras en in het sfeervolle restaurant aan het Willemsplein in Arnhem. Vriendelijke ontvangst en een zeer knusse eethoek toegewezen gekregen. De zaak is industrieel ingericht zonder kil of zakelijk over te komen, mede door de prachtige palmen, de houten vloer, de stalen rasters waarmee de grote hoogte van de ruimte slim gebruikt wordt en door het prima meubilair.

De drankjes worden vlot bezorgd en ook het voorgerecht staat binnen 15 minuten op tafel. De Sliced Salmon en Soto Ajam waren goed, niet bijzonder maar smaakvol. De Nachos vielen erg tegen met alleen een beetje kaas op de bovenste nachos en smakeloze guacamole en zure room.

Het hoofdgerecht liet langer op zich wachten maar niet te lang. Ondertussen moesten we de bediening vragen om nog een drankje dat op zich weer vlot gebracht werd. Hoewel er regelmatig langs werd gelopen lette men niet op de lege glazen... zonde want ik had wel 2 drankjes extra kunnen hebben en mijn tafelgenoten ook.

De hoofdgerechten waren redelijk, mooie steak, surf&turf burger en kalfssucade waren stuk voor stuk prima op smaak en goede garing maar de presentatie liet wat te wensen over, er is geen moeite gedaan om de (bij)gerechten smaakvol te presenteren en de patat frites waren ronduit smerig (geen aardappelsmaak, te vet en overheersende korst).

En dat is toch jammer want zo moeilijk is het toch niet om mooie frites te bakken?

Desondanks hebben we een fijne avond bij Stan & Co gehad.