Op dit adres zit nu: Carpe Diem

1. Theresi Kessels

Waardeloos restaurant, carpaccio met een een enorme hoeveelheid sla uit een zakje maar geen kaas of pijnboompitjes erbij. Hoofdgerecht: weer zo'n zelfde hoeveelheid sla uit een zakje met 1 schijfje tomaat en 1 schijfje komkommer, de biefstuk was wel erg lekker. Na onze bestelling was ook de biefstuk op. Nagerecht: keuze uit dame blanche of aardbeien bavarois maar de aardbeien bavarois was al op. En de slagroom op de dame blanche komt gewoon uit een spuitbus van de supermarkt. Alcoholvrij bier was op. Geen bier van de tap. Om 19.30 kwamen er nog klanten binnen en werd er gezegd sorry we zitten vol terwijl er heel veel tafeltjes vrij waren en het restaurant om 20.30 pas sluit.
    Voor mij echt niet voor herhaling vatbaar.

1. Roger Kessels
    Van restaurant

Bedankt voir de recensie. Ook leuk dat jullie via eet.nu reageren en er niet bij zetten dat jullie voor 13.50 weer een ondernemer een poot hebben uitgetrokken omdat jullie via socialdeal gegeten hebben.
    U bent de laatste gast van ech lekker geweest. Vandaar dat alles op was. Tot ziens

2. Schandalig al dat volk wat voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten !