1. Het eten is niet Italiaans, maar Turks. Er wordt geen keuze gemaakt, noch vlees noch vis keuken. Geen identiteit, authenticiteit en signature.

Ook oneerlijkheid: ik had duidelijk verbaal en ook non-verbaal met vinger op het menu de mogelijkheid van 3 warme mezze's (voorgerechten) voor eur 13,50 besteld. Er stonden geen restricties op het menu. Ik koos 3 soorten uit. Voila! Achteraf toch afzonderlijk mij 3 aparte voorgerechten berekend van rond eur 30 bij elkaar. Na uitleg en aandringen dat ik duidelijk die combi had besteld gaven ze alleen maar manipulatieve antwoorden: "ja, maar de porties die u kreeg zijn veel groter. Die combi gerechten zijn kleiner." Dat moet je dan vooraf duidelijk maken. Ze wilden mijn rekening niet meer corrigeren. Duidelijk ! Mij zijn ze als klant kwijt. Het is niet dat ik er niet wil of kan betalen, maar informatie achterhouden en achteraf dit korte termijn gewin uit klanten trekken is dom.

1,2