1. Dineke Weddepohl

Gisteravond gebeld of ze ook een ontbijt serveerden? Het restaurant gaat nl om 8.30 uur open, dus gaan wij er van uit dat ze ontbijt zouden hebben, maar op de website was dat niet terug te vinden.
    De meneer die ik aan de telefoon zei, dat ze wel iets lekkers voor ons konden regelen en hij vroeg hoe laat we er zouden zijn. Ongeveer 9.00 uur afgesproken.
    Op de kaart stond wel "ontbijt"
    De serveerster zei dat het ook op de website staat, maar heb thuis nog een keer gekeken en het staat echt nergens vermeld.
    "Ontbijt" kan je het niet noemen. Er stond croissant of toast met kaas, ham, ei, jam.
    En yoghurt met muesli en/of fruit.
    Wij bestelden, toast met kaas, ham en ei.
    Dat was niet de bedoeling, het bleek of, of en of te zijn. Ik heb toen voor een croissant en kaas gekozen en mijn man voor toast met een ei. Kosten €3,50
    Bij de croissant zaten 2 kant en klare goedkope plakjes kaas en dat was het.
    Dit kan je toch echt geen ontbijt noemen. Vraag dan wat meer en serveer een goed ontbijt.
    Dat wat die meneer die avond ervoor beloofde klopte echt niets van. We hebben het tegen de serveerster gezegd en zij zou het doorgeven. Dat was het, er werd verder totaal niet op gereageerd. Later hoorde ik van mijn man, dat er gevraagd was aan hem of we gisteravond gesproken hadden met Wietze? Mijn man wist dat niet, want ik had gebeld en of deze meer Wietze heet , dat weet ik niet? Waarom dat nog gevraagd was, geen idee?
    Wij hebben er eerder geluncht en gedineerd en dat was perfect. Maar dit nee, we vonden het een blamage.

2,8