1. Het personeel was erg gastvrij en heeft ons erg verwend met het bedienen van drankjes en het drie-gangenmenu en niet te vergeten de verse asperge, het witte goud en in een heerlijke soep op en hebben er van genoten en is het proeven vast en zeker waard.
    We zaten deze keer in het overdekt leuk en fraai terras met moderne interieur en stoelen met armleuningen die erg comfortabel zitten.
    Er is volop keuze op de menukaart en de desserts zijn altijd lekker.
    Een echte aanrader!
    En ga echt de verse asperges eens proeven!
    De moeite waard.
    Wij komen in ieder geval graag nog eens terug vanuit Schijndel.

Vorige recensies van VariAtie

• Goed en verzorgd gegeten met vrienden bij restaurant Nieuw Schaijk.
    Leuke Tapas voorgerecht en vis-vlees of vegetarisch hoofdgerechten en een Tapas nagerecht.

Voldoende en ook nog GRATIS gebruik van de saladebar.

Fraaie locatie binnen en zaten deze keer in de serre en heeft ook een recent een metamorfose ondergaan en een nieuw overdekt terras wat er gezellig en knusse uitstraling heeft en moderne decoratie.

Betaalbaar en toch lekker eten.

Goede koks in de keuken en een AANRADER en zelfs naast je glas wijn een karaf water GRATIS.

En we maken iedere keer gebruik van een stempelkaart en bij een volle kaart krijg je zelfs 25,00 euro korting op je menu.
    De familie Tielemans bieden met hun restaurant en hun TOP-koks en enthousiast team en slagen er in om hun gasten met volop keuzes menu te verassen, dat bijna altijd bij een goed humeur zal passen.

Wij komen dan ook graag een volgende keer terug.

• Goed en verzorgd gegeten met vrienden bij Nieuw Schaijk.
    Goed keuze menu en voor ieder wat wils.
    Leuke Tapas voorgerecht en vis-vlees of vegetarisch hoofdgerecht en een Tapas nagerecht.
    Voldoende en ook nog GRATIS gebruik van de salade-bar.
    Fraaie locatie binnen en zaten deze keer in de serre en heeft ook recent een metamorfose ondergaan.
    Als we afspreken met vrienden gaan we bijna altijd naar Nieuw Schaijk.
    Betaalbaar en toch lekker eten. Goede keuken.
    AANRADER en zelfs het karafje water op tafel gereserveerd is GRATIS.
    En we maken gebruik van een stempelkaart en bij een volle kaart krijg je 25,00 euro korting op je menu.