Op dit adres zit nu: Anan Saigon

1. Volgens mij is dit restaurant overgenomen door nieuwe eigenaar, met andere regels oid. Het is in ieder geval niet meer het top restaurant wat het geweest is.

De bediening was altijd super professioneel, rechts bijschenken van je glas, echt tiptop. Ook de keuken was echt inspirerend, iedere keer nieuwe gerechtjes, biologisch vlees, enz.

Nu zijn het volgens mij studentens die daar rondlopen. Hele lieve meisjes die heel erg hun best doen, maar toch anders dan iemand die de hotelschool heeft afgerond. Ze liepen ook met twee keer zoveel mensen, maar toch handen te kort.

Ook de keuken is minder geworden. Waren de gerechten vroeger bijzonder, nu zijn ze 'gewoon goed'. Het amuse menu bleek ook erg weinig te zijn. Als je thuis nog een pizza in de oven schuift is dat toch niet echt een goed teken.

Prijs kwaliteit verhouding: het is gewoon te duur voor de kwaliteit die je nu krijgt.

5,1