1. Evi Rikers

Zeer teleurgesteld.
    Aan de pizza lag het niet, daar zat een dikke laag kaas overheen wat ik persoonlijk wel lekker vond maar dat kon ook wat minder.
    Ook de bodem mocht van mij wat luchtiger.
    MAAR SLECHTSTE MINPUNT ALLERTIJDEN!
    DE PRIJZEN KLOPTEN HELEMAAL NIET!
    Als je naar de keurig verzorgd uitziende website gaat zie je pizza prijzen zoals €6, - €6,50 €7,50 tot max €15, -
    Ook de tiramisu kost zogenaamd €4, -
    Maar niets is minder waar.
    De margherita kost €11, - ipv €6, - en mijn vriendin had een salami die €14, - euro kost ipv €6, -
    Uiteindelijk waren wij incl drinken van €2,50 in totaal €37,50 kwijt.
    Dit had eigenlijk in totaal €21, - moeten kosten.
    Ik vind dit gewoon oplichterij.
    Je zoekt het menu op om te kijken wat de prijzen zijn, je denkt:'Ja, dit ziet er goed uit laat ik reserveren', en wanneer je aankomt en de menukaart krijgt word je belazerd met veel hogere prijzen.
    Ik vind dit onbeschoft.
    Gelukkig was het eten niet super slecht maar ik ga de volgende keer toch ergens anders eten!
    Nooit meer doen dit. Ik heb spijt dat we niet gewoon zijn weggelopen en naar Domino's zijn gegaan.

5,3

1. Piero
    Van restaurant

Ik wil hier op reageren wat ik normaal niet doe. Dit accepteer ik niet. Heb al meer dan 40 jaar dit goedlopend restaurant in Roermond. U reserveerde bij ons via Eet Nu. Maar u MOET goed lezen voor dat jij ons oplichters en onbeschoft noemt. Jij kijkt op een site via Google Da Piero in Leerdam op hun Website en die prijzen kloppen. WIJ HEBBEN GEEN WEBSITE. Jij kreeg de menukaart met onze prijzen en toen had je het aan ons kunnen vragen over het verschil v wat je op internet had gelezen en onze prijzen dan had je nog de zaak kunnen verlaten.... van jouw tafelgast kreeg ik bij het verlaten v het restaurant nog een compliment “ BUONISSIMO!!! Piero Roermond ( NIET Da Piero Leerdam )