1. Zoals gewoonlijk was het weer smullen in Tricht.
    De heerlijke verse soepjes en de onovertroffen spateribs.

Vorige recensies van Marja

• In Tricht...moet je doen!!!

Weer zo heerlijk gegeten. Geweldige service, aardige lieve meiden/ gastvrouw... Echt goede wijn...( ja... echt...)
    Verse soep staat op de kaart.. en dat is ECHT zelfgemaakte uiensoep en tomatensoep. Vervolgens gefrituurde sushi met sesamdressing en umamisaus (te lekker).

Nog een Angus- biefstuk met zelfgemaakte frietjes en salade. Ook onweerstaanbaar goed gebakken.

Het houdt niet op... keuze uit royale ijscoupes of kaasplank. Ennuh... dat in een gezellige vernieuwde ambiance. Ik kom hier graag.

Joop weet echt wat lekker eten is.
    LAAT JE VERRASSEN 🤗

• Topadres… menu met heerlijke zelfgemaakte soep. Spareribs die echt van het botje vallen. Maar probeer vooral de gefrituurde sushi en zalmbonbon. Attente bediening en goede wijn.

• Hoe leuk... op vrijdagmiddag om half 3 kwamen we aan in Tricht. We, mijn vriendin Joke en ik, met grouponbon voor een drie-gangen-kaasfondue-menu (19,95 euro) bestelden een glaasje heerlijke sauvignon en vervolgens wachtten we af. Echt eerlijke zelfgemaakte tomatensoep, met wolkje room, vervolgens de kaasfondue (eerst naturel, daarna tuinkruiden, knoflook). Inmiddels raken we aan de praat met Joop (de uitbater). Man met verstand van lekker eten en man met missie. Al snel wordt duidelijk: hier in Tricht eten we lekker bij "Mijn Chef".
    Een snackbar met allerlei zelfgemaakte snacks (zelfs de frikandellen), daarnaast een eetcafé met goede kaart (en bijzondere wijnkaart). Jaaaaaa hier werkt een sommelier... Elke 3de dinsdag is er een thema-avond, voor 19,95 euro incl.wijn. Gaan we ook doen. Aardige bediening, kortom een no-nonsens-zaak met goede prijs-kwaliteitverhouding. O ja, tenslotte nog een "verdronken koffie" als toetje. Ik zeg DOEN...